piątek, 9 sierpnia 2013

Wypad do parku

Cześć. :) Przedwczoraj umówiłam się z moją koleżanką i jej chłopakiem na sesję zdjęciową, oczywiście miałam robić za fotografa, a efekty naszej pracy może zobaczycie w następnym poście, ale nie obiecuję, ponieważ nie wiem czy uzyskam jakąkolwiek zgodne na upublicznianie ich wspólnych zdjęć. :)

Temperatura na dworze robi swoje... Kompletnie nic się nie chce robić. W cieniu dochodzi do ponad 35 stopni, a w słońcu to już nawet nie mówię, bo to istna sauna. Całe szczęście dzisiaj się trochę ochłodziło z rana, ale nadal jest duszno. W sumie nie narzekam, bo wolę takie ciepełko niż ujemne temperatury i grube swetry i kurtki. Na dodatek zimą najgorsze jest to, że ubierasz się mega grubo, bo na dworze okropnie zimno a wchodzisz do szkoły, w której panuje taka temperatura, że można by było chodzić w rybaczkach i koszulce z krótkim rękawkiem. No, ale już nie mówię o zimie, trzeba cieszyć się latem. :D

A tutaj parę moich wypocin właśnie ze środy, bo nie mogłam tylko "modelom" robić zdjęć przecież. :)






Wczoraj jak weszłam na balkon po prostu padłam jak zobaczyłam ten widok. Tak ładnie słońce zachodziło, że znowu chwyciłam za aparat i pstryknęłam fotkę i udało mi się chyba zrobić lepsze zdjęcie niż tamte wcześniejsze. Co sądzicie? Które lepsze, to wyżej czy któreś z pierwszego sierpniowego postu? ;>

No i to by było na tyle. O ile dobrze pójdzie jeszcze dzisiaj wyjdę, ale nic nie jest pewne. Tak więc do następnego. :)

PS. Chyba zbliża się burza, więc wyjście jest pod dużym znakiem zapytania. A jak Wam lecą wakacje? Jakieś plany na ostatnie tygodnie sierpnia? ;>

PS 2. Biorę udział w konkursie, w którym można wygrać czapkę Beanie! ♥ Fajnie by było gdyby mi się poszczęściło. :D




Oraz w jeszcze jednym - na promowanie bloga. ;)
Tutaj macie linki do blogów dziewczyn, które to zorganizowały:

***

19 komentarzy:

  1. Zdjęcia są świetne :) . Te upały są strasznie męczące , też nie chce mi się nic robić , a przede wszystkim wychodzić z domy =) .
    Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne masz te zdjecia:*

    zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne te zdjęcia :D ;**
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Upały są straszne... W taką pogodę trzeba na siebie uważać:) Piękne zdjęcia! W szczególności te z balkonu!:) Piękny widok. Dziękuję za odwiedziny:) Również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :) szkoda że dopiero teraz tu trafiłam.. piszesz tak że aż chce się czytać :)
    Zapraszam cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie :) prawie nic nie trzeba robić a można wygrać :)
    Pozdrawiam :)
    www.make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! zachód słońca magiczny <3

    moje wakacje lecą wspaniale, szczególnie, że trwają aż do października :)
    ja równiez obserwuję ;)

    pinsibe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia:>
    pewnie ze obserwujemy, ja juz i czekam na to samo:)
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ! Też już obserwuję :)
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :o <3

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe te zdjęcia :)

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne zdjęcia!:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

• Ogromnie dziękuję za komentarze i obserwacje, które motywują mnie do dalszej pracy. ♥
• Komentując zostaw po sobie coś więcej niż "Fajny blog, zaobserwujesz?", nawiąż do posta, bo dzięki temu będę wiedziała, że nie wszedłeś tutaj tylko i wyłącznie by reklamować swojego bloga. :)
• Obraźliwe komentarze zachowaj dla siebie.
• Napisz co Ci się podoba, a co nie. Przyjmę konstruktywną krytykę, która może ulepszyć mojego bloga. :)
• Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę. :)

Czytam każdy komentarz. ♥