poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Drugie urodziny bloga Błahostki kosmetyczne :)

Cześć kochani, a raczej kochane, ponieważ przychodzę do Was z informacją o drugich urodzinach tego oto bloga:


Nagroda jest bardzo fajna i dlatego sama skusiłam się wziąć udział, bo może los się do mnie uśmiechnie i wygram. :) No albo do Ciebie się uśmiechnie i Ty wygrasz. Wszystkie mamy jednakowe szanse, tak więc zapraszam do zaglądnięcia na tego bloga. :)


Pozdrawiam, a w najbliższym czasie pojawi się nowy post. :) Buziaki. :*

PS. Dorzucam małe sprostowanie, bo niektórzy myślą, że to są urodziny mojego bloga, a urodziny obchodzi blog, do którego macie linka wyżej. Bardzo możliwe, że ja źle napisałam, za niejasności przepraszam. :)

26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez juz obserwuje;)
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pooglądałam sobie filmiki o tym diabełku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna barwa :)
    obserwuje :> klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!:) U mnie też w lipcu mineły 2 lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, no to nieźle i gratuluję! :* Ja jeszcze sobie dłuuuugo poczekam do 2 lat. :P

      Usuń
  6. Powodzenia w konkursie :) . Ja , raczej nie mam szczęścia do tego typu rzeczy =) .
    + Obserwuje i zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam nie masz szczęścia, ja też tak zawsze mówiłam, ale stwierdziłam, że co mi szkodzi. Wziąć udział mogę, jak wygram to się ucieszę, a jak ktoś inny wygra to jeszcze nie jeden konkurs będzie. :)

      Usuń
  7. zaraz zajrzę na tego bloga ;) świetna notka .
    również Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tego bloga wcześniej :O A może być ciekawy :) Ja nigdy nie mam szczęścia do konkursów :<

    Zaobserwujesz i skomentujesz? Dopiero zaczynam ----> Seszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w konkursie : )
    Zapraszam: http://xcrazypeace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego naajlepszego i miliona cztelników :D
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak to jest jak się nie czyta postów, przecież jest napisane, że to nie urodziny mojego bloga. :P

      Usuń
  12. u hu to gratulacje : ) zapraszam do mnie http://jennymargaretfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. i have this one and reflex as well, they both go together very well, great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    I have been following you now via bloglovin for a long while. if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!

    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  14. No to gratulacje dla autorki tego bloga. :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor! No to w takim razie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego dla bloga tej pannii !;D
    Powodzeeenia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Minął już ponad tydzień od tego postu, więc pewnie na konkurs już się nie zzałapałam,ale nagroda jest bardzo fajna. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post! Voqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się jeszcze zgłosić. ;) Link do tego bloga i konkursu masz w notce. ;)

      Usuń

• Ogromnie dziękuję za komentarze i obserwacje, które motywują mnie do dalszej pracy. ♥
• Komentując zostaw po sobie coś więcej niż "Fajny blog, zaobserwujesz?", nawiąż do posta, bo dzięki temu będę wiedziała, że nie wszedłeś tutaj tylko i wyłącznie by reklamować swojego bloga. :)
• Obraźliwe komentarze zachowaj dla siebie.
• Napisz co Ci się podoba, a co nie. Przyjmę konstruktywną krytykę, która może ulepszyć mojego bloga. :)
• Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę. :)

Czytam każdy komentarz. ♥