poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Rowerowy trip! ;)

Cześć kochani! Wczoraj pojechałam do wspomnianego przeze mnie Parku Śląskiego (WPKiW) na rower. ;) Już w sobotę wybrałam się na taką przejażdżkę i muszę przyznać, że dobrze to na mnie działa. Jak wiadomo sport to idealny sposób na stres i poprawę humoru oraz ogólnego samopoczucia. ;) Mam pewien plan ćwiczeniowy, który mam zamiar zrealizować, ale nie wiem co z tego wyjdzie. Będę się bardzo starać i nie mam zamiaru się poddawać, okaże się ostatniego sierpnia albo ewentualnie 1 września, bo to niedziela, czyli tak akurat. :) Muszę przyznać, że nogi mnie bolą, a byłam tylko dwa razy - w sobotę ponad godzinę, a wczoraj 1h i 40 minut. ;) Jestem z siebie zadowolona, ale dzisiaj trochę więcej sobie pojeżdżę. ;) Kiedy tak sobie jeździłam w sobotę wręcz się zdenerwowałam, bo pojechałam pod wieczór kiedy słońce już zachodziło i były tak piękne widoki, że zaczęłam żałować, że nie wzięłam aparatu, ale już wczoraj nie popełniłam tego błędu chociaż już nie było tak ładnie jak dzień wcześniej, ale i tak zrobiłam parę zdjęć. ;)


To jest widok na Staw Hutnik, który jest naprawdę ładny i kiedy zaświeci słoneczko, jeszcze takie zachodzące, to można tak na niego patrzeć i patrzeć i podziwiać uroki przyrody. ;) Ale długo nie stałam przy nim, bo jakby nie patrzeć poszłam na rower. :D Pojechałam dalej, trochę się zmachałam, bo pod górkę musiałam wjechać, ale potem już na spokojnie. ;) Kiedy już powoli wracałam do domu zrobiłam w sumie dwa podobne zdjęcia, ale oba wstawię, ponieważ mi się podobają i mają w sobie coś takiego trochę magicznego. :D



Mogłoby się wydawać, że są one takie same tylko obrobiłam je i zmieniłam kolory, otóż nie. Widać różnicę między nimi i właśnie fajnie, że udało mi się zrobić dwa podobne zdjęcia w innych odcieniach, chociaż są dosyć ciemne.

W tym samym miejscu, ale chwilę później leciała paralotnia i również musiałam zrobić zdjęcie, bo rzadko kiedy mam możliwość ujęcia na zdjęciu powietrznych obiektów. XD


Hmmm... w sumie fajna sprawa tak polatać nad parkiem czy miastem, ale ja chyba bym się za bardzo bała, chociaż nigdy nie wiadomo i może kiedyś polecę. :)

Zaraz lecę poćwiczyć trochę, a potem na rower, tak więc miłego popołudnia i wieczoru. ;)

13 komentarzy:

  1. zdjęcia fajne :) Super blog!

    Obserwuję, zapraszam do mnie :)
    http://tusia-tuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ZDJĘCIA WIECZOREM , EXTRA

    OBSERWUJĘ

    JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię rowery ;p fajne widoczki masz ;d
    obserwujemy?

    http://bizuteriamka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;) zwłaszcza to drugie i trzecie ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. A racja xD te górki w WPKiW potrafią nieźle zmachać :P piekne zdjęcia i wgl :) pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogą zmęczyć. :P Dziękuję i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny blog!:) Obserwuję cię przez google + i GFC liczę na rewanż:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/people-like-us.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wycieczki rowerowe ;) Przydałoby się napompować opony ;d

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow naprawde zrobilas sliczne zdjecia, wygladaja magicznie jak to ujelas. Jakim aparatem robisz fotki?

    zapraszam http://donnatellaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO FAJNIE ZDJĘCIA :) NAPRAWDE WEJDE TU NAPEWNO JESZCZE RAZ

    ++ZAPRASZAM DO MNIE :)

    http://kiniaaa-kindziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wycieczki rowerowe ;)
    fajna sprawa ;>

    obserwujemy>??

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że Chorzowski kocham. Jak jeszcze mieszkałem w Katowicach często z siostrą wychodziłem na rolki właśnie do tego parku. To jedyny z katowickich parków, który dla mnie ma swój urok o każdej porze roku i dnia.

    http://igorbrejner.blogspot.com/ zapraszam, trochę Londynu i moich problemów nigdy nikomu nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń

• Ogromnie dziękuję za komentarze i obserwacje, które motywują mnie do dalszej pracy. ♥
• Komentując zostaw po sobie coś więcej niż "Fajny blog, zaobserwujesz?", nawiąż do posta, bo dzięki temu będę wiedziała, że nie wszedłeś tutaj tylko i wyłącznie by reklamować swojego bloga. :)
• Obraźliwe komentarze zachowaj dla siebie.
• Napisz co Ci się podoba, a co nie. Przyjmę konstruktywną krytykę, która może ulepszyć mojego bloga. :)
• Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę. :)

Czytam każdy komentarz. ♥