środa, 26 czerwca 2013

ONLY ONE DAY! ;)

Nie pisałam parę dni, ale to wyłącznie dlatego, że byłam bardzo zmęczona. Ostatnio tak po prostu mam, przychodzę do domu, niby tylko kładę się, żeby posłuchać muzyki, zamykam oczy i nie wiem kiedy usypiam. Trochę to zaczyna być denerwujące, no ale trudno.

Jutrzejszy dzień będzie trochę zwariowany, ponieważ mam skrócone lekcje i kończę o 12:30. Później mam nadzieję, że znajdę w zakamarkach pokoju jakieś pieniądze, bo na obecną chwilę "hajs się nie zgadza"
i skoczę na miasto na drobne zakupy. ;)

Odnosząc się do tytułu posta to już tylko jeden dzień szkoły i zakończenie. Z jednej strony to się cieszę, bo w końcu będzie można odpocząć, ale z drugiej będę musiała wytrzymać dwa miesiące bez mojej kochanej ekipy z biblioteki, bez sks'u i ogólnie bez szkoły. W zasadzie jak jest rok szkolny to przynajmniej coś się dzieje, a że w wakacje praktycznie nie ruszam się z domu to będę musiała coś wykombinować
i zorganizować sobie odpowiednio czas, żeby się nie zanudzić. Mam parę planów już, ale nie ujawniam niczego, bo nie chcę zapeszać. :P Z czasem zacznę się z Wami dzielić tym czym planuję się zająć, ale wszystko w swoim czasie. ;) Na obecną chwilę muszę dożyć piątku i naszego szkolnego show na zakończenie. <3

No i tak kończę trzeciego posta na moim blogu ;) Dzisiaj bez zdjęcia bo w sumie nie ma co dodawać, ale na pewno będą się tutaj pojawiać. ;)

2 komentarze:

  1. No i jak tam po zakończeniu ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A muszę przyznać, że dobrze. ;) Planuję dodać nowego posta właśnie o zakończeniu, więc już zapraszam. :)

      Usuń

• Ogromnie dziękuję za komentarze i obserwacje, które motywują mnie do dalszej pracy. ♥
• Komentując zostaw po sobie coś więcej niż "Fajny blog, zaobserwujesz?", nawiąż do posta, bo dzięki temu będę wiedziała, że nie wszedłeś tutaj tylko i wyłącznie by reklamować swojego bloga. :)
• Obraźliwe komentarze zachowaj dla siebie.
• Napisz co Ci się podoba, a co nie. Przyjmę konstruktywną krytykę, która może ulepszyć mojego bloga. :)
• Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę. :)

Czytam każdy komentarz. ♥