piątek, 21 czerwca 2013

Coś o mnie. ;)

Przyszedł ten moment, kiedy wypadałoby powiedzieć coś więcej o sobie. ;)
Prawdę mówiąc nie wiem od czego zacząć i jak ująć to co najważniejsze, ale zobaczymy jak to pójdzie.

Zacznę od tego, że mam jeszcze 16 lat, a za 18 dni już 17. Chodzę do pierwszej klasy Technikum Ekonomicznego o profilu turystycznym, a dokładniej "technik obsługi turystycznej". Jestem jedynaczką, chociaż zawsze chciałam mieć rodzeństwo, no ale nie wyszło. :( Nie mam żadnych zwierzątek, ponieważ niedawno zdechła mi świnka morska, którą miałam od 3 klasy podstawówki. Przykre, ale cóż poradzić. Co do zainteresowań to nie ma ich bardzo dużo, łatwiej mi powiedzieć co lubię. Dawniej bardzo interesowałam się fotografią, dzisiaj jest ona nadal w moim życiu, ale w małym stopniu. Z racji tego, że mam bloga to może powróci to trochę do dawnej postaci. Śpiew i taniec. To pierwsze jest cały czas ze mną, że tak powiem, ale niestety nie w takim stopniu w jakim bym chciała. Taniec był ze mną praktycznie od początku podstawówki (zresztą śpiew też), niestety na początku 3 klasy gimnazjum zrezygnowałam z dodatkowych zajęć tanecznych z powodu nieprzyjemnej atmosfery. Teraz, w technikum organizowane są różnego rodzaju przedstawienia i imprezy szkolne, w których zazwyczaj biorę udział i tam mogę się wykazać swoimi umiejętnościami. ;) W szkole jest również sks, na którym zazwyczaj gramy w siatkówkę - sport, który pokochałam odkąd przyszłam właśnie do tej szkoły. W gimnazjum też była siatkówka, ale niestety wyglądała ona zdecydowanie inaczej. Tutaj w końcu nauczyłam się grać w pewnym stopniu. Moje umiejętności nie powalają na kolana, ale po to chodzę na sks, żeby się nauczyć. ;) Mówiąc o sporcie dodam, że uwielbiam rower i rolki. Nie dość, że spędza się czas na świeżym powietrzu, rzeźbi sylwetkę to jeszcze poprawia zdecydowanie samopoczucie. ;) Również uwielbiam spacerować. Mam zamiar zacząć częściej wybierać się sama do parku, który mam praktycznie "za rogiem". Lubię czytać książki. Nie mam aktualnie ulubionej tematyki. Niestety brak czasu, o którym wspominałam (brak zorganizowania) nie pozwalał mi na spokojne przeczytanie jakiejś ciekawej powieści.

Prawdę mówiąc nie bardzo mam pomysł co mogłabym dodać jeszcze o sobie. Z czasem na blogu na pewno wiele rzeczy jeszcze wyjdzie na jaw. :) Tak więc do następnego posta ;) A poniżej moje zdjęcie ;)


4 komentarze:

  1. SAMEJ???

    CO TO ZA SŁOWO??

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
    TROLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLLOOLO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafał, biały mudżinie idź się uspokoić. :D

      Usuń
  2. Twój wpis skłonił mnie do naprawdę głębokiej refleksji. Zmienił moje podejście do życia. Odkryłem w sobie... TO coś... coś co... aaa tam fandzolenie

    Nawet nie przeczytałem twoich wpisów ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłamca. :P Czytałeś tego posta bo mi spamowałeś na fb o nim :P

      Usuń

• Ogromnie dziękuję za komentarze i obserwacje, które motywują mnie do dalszej pracy. ♥
• Komentując zostaw po sobie coś więcej niż "Fajny blog, zaobserwujesz?", nawiąż do posta, bo dzięki temu będę wiedziała, że nie wszedłeś tutaj tylko i wyłącznie by reklamować swojego bloga. :)
• Obraźliwe komentarze zachowaj dla siebie.
• Napisz co Ci się podoba, a co nie. Przyjmę konstruktywną krytykę, która może ulepszyć mojego bloga. :)
• Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę. :)

Czytam każdy komentarz. ♥