wtorek, 18 czerwca 2013

Czas zacząć. ;)

Miałam zacząć ładnie od "cześć" albo "witajcie", ale tak jednak nie zrobię, bo po co oklepana formułka pierwszego wpisu? Po prostu zacznę od najważniejszego, bo przecież nie mogę zanudzić Was już na samym początku. 

W sumie wkradnie się teraz najbardziej popularne pytanie, a mianowicie dlaczego założyłam bloga? Miałam już to dawno zrobić, ale czas mi na to nie pozwalał. Chciałam zacząć robić coś kreatywnego, rozwijać się w jakiś sposób. No tak, ale nadal nie wiecie dlaczego akurat blog, przecież jest wiele innych, może bardziej ciekawych rzeczy do robienia, chociażby uprawianie jakiegoś sportu. No tak, ale jak już wyżej napisałam, brakuje mi czasu, a może... Może to ja nie potrafię sobie go odpowiednio zorganizować? Prawdopodobnie tak jest, ale przecież tak ciężko jest się do tego przyznać. Pewnie już po tych kilku zdaniach myślicie sobie: "W takim razie jak nie ma czasu, to jakim cudem znajdzie go na bloga?".
I to właśnie mogę Wam w jakiś w miarę racjonalny sposób wytłumaczyć. Blog ma mi pomóc stać się bardziej systematyczną, zorganizowaną i sumienną osobą. W moim życiu panuje zazwyczaj zasada, że coś można odłożyć na później i to mam zamiar zmienić, bo tu (na blogu) nie wyobrażam sobie odłożyć posta na jutro, na za tydzień a co gorsze na za miesiąc.

Oczywiście nie chciałabym, żebyście sobie pomyśleli, że zakładam go tylko i wyłącznie w swoim interesie. Zakładam go przede wszystkim dla innych, dla Was, a to że w jakiś sposób będę czerpać korzyści z niego, to tylko mały drobiazg, który może się przydać w dalszym blogowaniu. ;)

W tym poście to chyba na tyle, nie ma sensu, żeby się jeszcze bardziej rozpisywać. Reszta wyjdzie jak to się mówi "w praniu". ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• Ogromnie dziękuję za komentarze i obserwacje, które motywują mnie do dalszej pracy. ♥
• Komentując zostaw po sobie coś więcej niż "Fajny blog, zaobserwujesz?", nawiąż do posta, bo dzięki temu będę wiedziała, że nie wszedłeś tutaj tylko i wyłącznie by reklamować swojego bloga. :)
• Obraźliwe komentarze zachowaj dla siebie.
• Napisz co Ci się podoba, a co nie. Przyjmę konstruktywną krytykę, która może ulepszyć mojego bloga. :)
• Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę. :)

Czytam każdy komentarz. ♥