czwartek, 29 sierpnia 2013

"Starym" podręcznikom już podziękujemy

Cześć. ;) Dzisiejszy post postanowiłam zrobić teoretycznie o starych podręcznikach. Część z nas sprzedaje szkolne książki co jest świetnym rozwiązaniem. Sporo osób, a raczej większość może również kupić używane, co też jest bardzo dobre. Ja niestety jestem rocznikiem, który pierwszy miał nową podstawę programową, nowe testy gimnazjalne i ponoć nową maturę! A co za tym wszystkim idzie mogę jedynie sprzedać podręczniki, a na nowy rok szkolny muszę się zaopatrzyć w nieużywane. Przynajmniej będę miała trochę pieniędzy ze "starych" na nowe. ;)


Musiałam się trochę pobawić w gumowanie i liczenie co za ile sprzedać. Czas szybko zleciał, ponieważ robiłam to przy ulubionej muzyce. :)

Tak się zastanawiam tylko czy zrobić `back to school`. Co o tym myślicie? ;>

13 komentarzy:

  1. zrób back to school, pewnie dużo osób chętnie zobaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Denerwujące jest to, że co chwile zmieniają podstawy programowe i różne tego typu rzeczy. ; )
    Zrób back to school, takie posty są ciekawe :D

    + Dodaję do obserwowanych ; )
    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najczęściej kupuję używane, wychodzi o wiele taniej. Na przeszkodzie stoją nowe podstawy programowe, ale na szczęście jeszcze takowych nie miałam. No jasne zrób back to school :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom Ci z nową podstawą programową mogą sprzedać książki, więc jakiś pieniądz jest i można kupić z tego nowe, ale wiadomo też nie ma tego bardzo dużo, a książki kosztują fortunę. :P

      Usuń
  4. Ja wczoraj zrobiłam porządki w podręcznikach i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się muszę jeszcze pobawić z nowymi i kupić parę rzeczy. ;)

      Usuń
  5. ja na szczęście mogę sprzedać i kupić używane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam tak samo jak ty ... ech biedny ten nasz rocznik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. masz pecha ;>
    obserwujemy? jeśli zaobserwujesz i mnie powiadomisz odwdzięczę się :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze kupuję nowe podręczniki, aby mieć pewność, że są w całości. Moja koleżanka miała raz książki używane i dopiero w szkole zorientowała się, że w niektórych brakuje jej paru stron.

    Fajny blog :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. zwykłych książek mamy mało ,ale dla odmiany mamy górę książek-ćwiczeń, które po wypełnieniu nie nadają się do sprzedaży tylko lądują do kosza ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :) Co sądzisz o wzajemnej obserwacji? Jeśli się zgadzasz to napisz u nas w komentarzach na blogu a my na pewno też Cie zaobserwuje :) Pozdrawiamy :)
    http://igx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

• Ogromnie dziękuję za komentarze i obserwacje, które motywują mnie do dalszej pracy. ♥
• Komentując zostaw po sobie coś więcej niż "Fajny blog, zaobserwujesz?", nawiąż do posta, bo dzięki temu będę wiedziała, że nie wszedłeś tutaj tylko i wyłącznie by reklamować swojego bloga. :)
• Obraźliwe komentarze zachowaj dla siebie.
• Napisz co Ci się podoba, a co nie. Przyjmę konstruktywną krytykę, która może ulepszyć mojego bloga. :)
• Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę. :)

Czytam każdy komentarz. ♥