niedziela, 21 lipca 2013

Park Śląski i koncert Terra Bite!

Cześć! Znowu mnie troszkę nie było, ale muszę się przyznać, że złapał mnie "leń wakacyjny", którego próbuję się pozbyć, no i wczoraj w końcu wyszłam z domu. ;) Z moją kumpelą Moniką postanowiłyśmy się przejść do naszego Parku Śląskiego, który każdy zna pod dawną nazwą "Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku", czyli najzwyczajniej w świecie WPKiW. Idąc w stronę parku już z daleka było słychać muzykę, więc postanowiłyśmy sprawdzić co się dzieje i jak się okazało był koncert!

Zespół Terra Bite powstał w marcu 2012 roku w Rudzie Śląskiej. Grają muzykę rockową połączoną z rapem. Podczas konkursu Party Rura, który miał miejsce w tym roku (2013) w Krakowie na 50 zgłoszonych zespołów zajęli drugie miejsce. ;)

Tutaj macie parę fotek z ich wczorajszego koncertu.
 

Oczywiście zespół ten nie był jedynym wykonawcą wczorajszego dnia. Na scenie pojawili się również: Projekt X, Cropla i Mama Selita. Szkoda, że nie wiedziałyśmy wcześniej, że taka impreza będzie miała miejsce i że tak późno przyszłyśmy, ponieważ nie mogłyśmy w pełni posłuchać jak grają, ale mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy miały okazję. ;)


Zaraz jak zeszli ze sceny (po bisie oczywiście) poszłyśmy do Rosarium. Co to takiego? To ogród różany, który przez Hinduskie Towarzystwo Miłośników Róż został umieszczony wśród 35 najpiękniejszych ogrodów różanych świata! Niesamowite! ;) W dzisiejszym poście nie pojawi się dużo zdjęć z tego miejsca, ale kiedyś planuję tam powrócić i to nadrobić, ponieważ warto, a poza tym mam bardzo blisko. ;)


Dwie różyczki, które są chyba lekko przesycone, ale tak czy siak swojego uroku nie tracą. ;)


Tutaj różyczka w stylu vintage. Właśnie... tak jakoś mi wyszło zdjęcie vintage i mnie to bardzo cieszy, bo uwielbiam ten styl, a szczególnie jeśli chodzi o zdjęcia. ;)

I na sam koniec...


Ogólny widok, krajobraz - jak zwał tak zwał - na część Rosarium. Jedyne zdjęcie, które obejmuje coś więcej niż jedną różę. :D

Na dzisiejszy wieczór to prawdopodobnie tyle, ale jutro postaram się coś wrzucić. ;) 

Gorąco polecam fanpage'a zespołu Terra Bite, który macie poniżej oraz zachęcam do odwiedzenia naszego Parku Śląskiego jeśli tam nigdy nie byliście, a będziecie w pobliżu. Jest tam ogromna ilość przepięknych miejsc, a przy okazji możecie natrafić na jakiś ciekawy koncert albo inną imprezę czy zabawę. ;)


A tymczasem, życzę udanego wieczoru i do następnego! :)

4 komentarze:

  1. ahh koncert ! ChciAłabym pójść.. niestety w mojej okolicy rzadko organizują takie koncerty.. widzę, ze się fajnie bawiłas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, a może gdzieś trochę dalej są? Poszukaj informacje w necie, na pewno coś się znajdzie. ;) A co do świetnej zabawy to zdecydowanie tak, było genialnie. ;D

      Usuń
  2. Pietrona nie pisz za każdym razem że "sorry że mnie tyle nie było ale ..." tylko do sedna, do sedna ^^ pozdrawiam marsowy. ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz tak napisałam Mars :D Ale dzięki za uwagę. ;)

      Usuń

• Ogromnie dziękuję za komentarze i obserwacje, które motywują mnie do dalszej pracy. ♥
• Komentując zostaw po sobie coś więcej niż "Fajny blog, zaobserwujesz?", nawiąż do posta, bo dzięki temu będę wiedziała, że nie wszedłeś tutaj tylko i wyłącznie by reklamować swojego bloga. :)
• Obraźliwe komentarze zachowaj dla siebie.
• Napisz co Ci się podoba, a co nie. Przyjmę konstruktywną krytykę, która może ulepszyć mojego bloga. :)
• Zostaw link do swojego bloga, na pewno zajrzę. :)

Czytam każdy komentarz. ♥